Thursday, November 10, 2011

Fabriken - Part II

Fabriken
Photography by Up The Wooden Hills

I hope you enjoyed the first part of pictures from Fabriken. Here is the second part. So many wonderful things, it was hard to decide what to photograph. I think I could have walked around there for hours and still discover new things.

Many thanks again to Louise and Johan for letting me take these pictures and share them with you!

Fabriken
Fabriken
Fabriken
Fabriken
Fabriken
Fabriken
Fabriken
Fabriken
Fabriken
Fabriken
Fabriken
Fabriken
Fabriken

4 comments :

  1. Längesen jag var där nu, vilka fina saker de har fått in! Bland annat Kay Bojesens kanin! Minns du vad den kostade?

    ReplyDelete
  2. lejnox: Hej! Åh, eller hur har de fått in fina saker, jag hade inte heller varit där på otroligt länge så det var roligt att se alla saker de fått in. Jag frågade aldrig vad kaninen kostade tyvärr, men tänker mig att du kanske kan maila dem och fråga? Visst är den fin, skulle också vilja ha en sådan - har apan och björnen sedan tidigare :)

    Hittade deras mailadress på hemsidan: info@fabrikengbg.se

    ---

    atableintheshade: Oh, it is indeed :)

    ReplyDelete
  3. Tack för svaret!
    Jag tittar förbi affären snart istället och kikar. Finns den kvar så finns den. Annars hittar jag säkert något annat att köpa :)

    Såg ditt inlägg om apan och björnen, fina de är tillsammans!

    ReplyDelete