Wednesday, December 1, 2010



Time goes by so fast! On the 24th of December this blog will be one year old. I really want to apologize for my lack of blog posting lately. But the positive thing is that I have been working on a project over the past few months that I will reveal to you all during December, so stay tuned for updates :)

Today I made an inspiration board on one of the walls in my apartment. I printed out pictures that has inspired me over the past year and that I hope will continue to inspire me and my work during 2011.

Some of the pictures are from AnOther Magazine, The Sartorialist and The Cherry Blossom Girl and a part of them are also from my flickr favorites.
View my flickr favorites here.

3 comments :

  1. sådär ska banne mig jag också göra. både fint och inspirerande, så tack för tipset!

    ReplyDelete
  2. En sådan där maskerad-dans-burk hittade vi i en container för inte så länge sedan! Pryder skåpet hemma.

    ReplyDelete
  3. Elin: Åh, vad glad jag blir att du blev inspirerad av mitt blogginlägg! Det är väldigt roligt att ha en massa fina bilder på väggen, man blir så glad varje gång man tittar på dem :)

    Jennu: Jag vill också ha en sådan burk. Sjukt att ni hittade den i en container! Den är så himla fin, letar fortfarande efter en sådan, hoppas det dyker upp fler! Grattis till det fina fyndet :)

    ReplyDelete